Συχνές Ερωτήσεις

 

  • Μπορείτε να πραγματοποιήσετε τις αγορές σας μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματός μας. Επιλέξτε τα προϊόντα που σας ενδιαφέρουν, τοποθετώντας τα στο Καλάθι Αγορών. Μόλις ολοκληρώσετε τις αγορές σας, πατήστε το Καλάθι Αγορών και ολοκληρώστε την παραγγελία σας ακολουθώντας τα βήματα που υποδεικνύονται.
  • Μέσω live chat που εμφανίζεται στο κάτω μέρος οποιασδήποτε σελίδας Δευτέρα με Παρασκευή 10:00-17:00.

*Προς το παρόν δεν εξυπηρετούμε τηλεφωνικές παραγγελίες.

Από την στιγμή που καταχωρείτε την παραγγελία σας μέχρι και τη στιγμή που θα την παραλάβετε, σας ενημερώνουμε μέσω email σε ποιο στάδιο βρίσκεται. Τα στάδια είναι τα εξής:

Καταχώρηση – Η παραγγελία έχει καταχωρηθεί στο σύστημά μας.

Σε επεξεργασία – Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο της επεξεργασίας και της εύρεσης των προϊόντων

Ολοκλήρωση – Η παραγγελία έχει ολοκληρωθεί και έχει αποσταλεί.

Ακύρωση – Η παραγγελία σου έχει ακυρωθεί

Η παραλαβή της παραγγελίας σας εξαρτάται από την διαθεσιμότητα του προϊόντος που έχετε παραγγείλει. Δείτε παρακάτω τι σημαίνουν οι διαθεσιμότητες των προϊόντων:

Παράδοση 1 – 3 εργάσιμες ημέρες: Το προϊόν υπάρχει σε απόθεμα στις αποθήκες μας είτε στις κεντρικές αποθήκες των προμηθευτών μας. Υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας και παράδοση εντός 1 – 3 εργάσιμων ημερών.

Παράδοση 4 – 10 εργάσιμες ημέρες: Το προϊόν δεν υπάρχει σε απόθεμα στις αποθήκες μας παρά μόνο στις κεντρικές αποθήκες των προμηθευτών μας. Υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας από τον αντίστοιχο προμηθευτή και παράδοση εντός 4-10 εργάσιμων ημερών.

Κατόπιν παραγγελίας: Το προϊόν δεν υπάρχει σε απόθεμα στις αποθήκες μας παρά μόνο στις κεντρικές αποθήκες των προμηθευτών μας. Υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας από τον αντίστοιχο προμηθευτή ωστόσο η παράδοση μπορεί να φτάσει τις 30 ή περισσότερες ημέρες.

Εξαντλημένο: Το προϊόν έχει εξαντληθεί, αλλά ενδέχεται να επανακυκλοφορήσει από τον προμηθευτή είτε το προϊόν έχει εξαντληθεί και δεν κυκλοφορεί πλέον ούτε από τον προμηθευτή.

*Ο χρόνος παράδοσης είναι ενδεικτικός και ενδέχεται να υπάρχει διαφοροποίηση καθώς εμπλέκονται και τρίτοι παράγοντες ( courier, καιρικά και φυσικά φαινόμενα, μεγάλος όγκος παραγγελιών , καθυστέρηση παραλαβής από προμηθευτή)

**Σε περίπτωση μη διαθεσιμότητας προϊόντος ή οποιουδήποτε προβλήματος, θα ενημερωθείτε άμεσα.

Μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν έως και 14 ημέρες μετά την αγορά σας στις παρακάτω περιπτώσεις :

• Εάν έχετε παραγγείλει λάθος προϊόν ή έχετε μετανιώσει για την αγορά σας
• Εάν έχετε λάβει διαφορετικά προϊόντα από αυτά της παραγγελίας σας
• Εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό

Το δικαίωμα υπαναχώρησης ισχύει εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση, με το σύνολο των εξαρτημάτων και των εντύπων που το συνοδεύουν (μαζί με την απόδειξη λιανικής πώλησης ή το τιμολόγιο) και η σχετική δήλωσή σας γίνει πριν την παρέλευση του 14ημέρου από την παράδοσή του σε εσάς.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις επιστροφές και την επιστροφή χρημάτων πατήστε εδώ.

Αν αγόρασες το προϊόν μέσα από το έξυπνο καλάθι του Skroutz δεν επικοινωνείς καθόλου με το κατάστημα μας. Στη περίπτωση αυτή επικοινωνείς μόνο με το Skroutz ,ακόμα κι αν η απόδειξη αγοράς αναφέρει “clickdom”, στη φόρμα που θα βρεις εδώ.

Ακύρωση μίας παραγγελίας μπορεί να πραγματοποιηθεί σε διάστημα 24 ωρών από την λήψη της και μόνο εφόσον δεν έχει προηγουμένως αποσταλεί το προϊόν, με τους εξής τρόπους:

Μέσω του live chat (10:00-17:00)

Μέσω email: info@clickdom.gr (αναφέροντας όνομα, τηλέφωνο επικοινωνίας και αριθμό παραγγελίας)

Συμπληρώνοντας τη φόρμα επικοινωνίας του site (αναφέροντας όνομα, τηλέφωνο επικοινωνίας και αριθμό παραγγελίας).

Τηλεφωνική Επικοινωνία: 2117401051